Patreon LogoYour support makes Blue Moon possible (Patreon)

Show Yourselves!

Status
Not open for further replies.
Notte said:
Merci, merci, to both of you.
I get great pleasure in knowing others find as much... passion in my words as I do.
Tell me... could you feel my touch caressing at the corners of your imagination when you read it?

Do you seriously need to ask that question?
-bites lip-
I don't think I've ever wanted a woman so bad in my life.

I should try erotic writing, but I hate my work...thus It will be hate filled sex?

H a r r i e t said:
Notte said:
Merci, merci, to both of you.
I get great pleasure in knowing others find as much... passion in my words as I do.
Tell me... could you feel my touch caressing at the corners of your imagination when you read it?

Do you seriously need to ask that question?
-bites lip-
I don't think I've ever wanted a woman so bad in my life.
Merci, Cheri, your honestly places a smile upon my lips.
You would actually be surprised how many people do not want me.
My, here in Arizona, none even see me in a sexual manner at all.
Although, the majority of people here in AZ are very synthetic and just go after looks.
Once I let someone dive deep into the well within my mind...
The pleasure, the pain, the love, the nightmares.
So many different things they could find there.
If they just managed to look close enough.
Read deep enough.

I would become so deep under their skin.

Notte said:
Trouvez le ravissement dans mes mots, puisque je ne suis pas là pour vous toucher.

Vos mots me règlent sur le bord, et je le trouve véritablement fort pour ne pas ramper dans mes sous-vêtements.

Have I mentioned yet that I love to be spoken to in French?

Notte said:
Merci, Cheri, your honestly places a smile upon my lips.
You would actually be surprised how many people do not want me.
My, here in Arizona, none even see me in a sexual manner at all.
Although, the majority of people here in AZ are very synthetic and just go after looks.
Once I let someone dive deep into the well within my mind...
The pleasure, the pain, the love, the nightmares.
So many different things they could find there.
If they just managed to look close enough.
Read deep enough.

I would become so deep under their skin.

I'm glad I could bring a smile to your face from all the way over here.
It's a start.

And it really pisses me off that no matter what you do, you can't seem to find someone where you live who's interested in you. No matter what kind of way, as long as it's other then friends. It's also confusing.

Once again, being honest here. If you lived in Canada. I wouldn't care about the distance to travel. I'd want to hug you in person.
: D

Non, you have not.

Pourquoi ne pas vous permettre d'aller et vous perdre à l'extase?
(Not positive if that is worded correctly, however, you get my point.)

*Sighs in frustration*
Oui, oui, oui!
I know what you mean and it just, well, it just makes my blood run cold with frustration and annoyance.

[rant]Mon Dieu! Si je pourrais être là avec lui!
Les choses que je ferais.
La manière dont I longtemps de caresser et toucher.
Pour lui et moi être perdus dans l'un l'autre.
Mais, non ! Je dois être coincé ici, dans cet endroit abandoné par Dieu.
La cruauté du destin.
Des destins vous êtes vraiment des chiennes. [/endrant]

Ah, Cheri, I would be much privileged to receive a touch, let alone a hug, from such an exquisite woman as yourself.

Notte said:
Pourquoi ne pas vous permettre d'aller et vous perdre à l'extase?
(Not positive if that is worded correctly, however, you get my point.)

*Sighs in frustration*
Oui, oui, oui!
I know what you mean and it just, well, it just makes my blood run cold with frustration and annoyance.

Je n'ai jamais voulu une femme dans telles façons avant. Vous êtes véritablement quelque chose.

It is frustrating. Mainly because growing feelings for someone outside the State or Province that you live in is horribly painful.

Notte said:
Mon Dieu! Si je pourrais être là avec lui!
Les choses que je ferais.
La manière dont I longtemps de caresser et toucher.
Pour lui et moi être perdus dans l'un l'autre.
Mais, non ! Je dois être coincé ici, dans cet endroit abandoné par Dieu.
La cruauté du destin.
Des destins vous êtes vraiment des chiennes.

Je sens votre douleur. Mais vouloir quelque chose est beaucoup différent ayant alors quelque chose.

Notte said:
Ah, Cheri, I would be much privileged to receive a touch, let alone a hug, from such an exquisite woman as yourself.

You seriously do melt my heart, Notte. You're too kind.

Je suis honoré être la femme de vos affections.

Oui, ce peut être terriblement pénible.
Pénible au point où vous vous sentez comme si votre coeur casse et votre âme même écrie.
Et la réalisation que vous ne pourriez jamais pouvoir les tenir vous aime long pour faire.
Alors le doute et les questions restées sans réponse.
Les choses que l'un ne peut pas dire simplement, parce que vous ne voulez pas les enchaîner quelque chose que ne pourrait pas durer probablement, à moins que vous savez il y aura un avenir où vous deux sont ensemble.

Je suis honoré vous donner une telle position, amour.

Et vous avez pris les mots de ma bouche. De ce que je me sens, à que j'ai éprouvé, et à que j'éprouve. Je sais des temps comme ceux-ci peuvent être rugueux, et confondre, mais nous devons demandons aussi pourquoi nous sommes pris en haut dans telle émotion en premier lieu. Cela peut-être il y a une plus haute raison le soigner si fortement dans une telle façon. Le coeur de Someones toujours n'a pas besoin d'être cassé être capturé par la main d'une.

Oui, ceci est vrai. Vous savez, l'amour toujours n'est pas supposé pour avoir une raison derrière lui. Il devrait arriver juste. Quelquefois, sans vous le signifiant même à, sans même remarquer, vous tombez dans l'amour avec quelqu'un pour qui ils sont, pour la personne que vous avez obtenu pour savoir leur esprit intimement. Il peut être quelquefois meilleur commençant alors une relation physiquement. Pour quand le moment vient rencontrer, avec la première touche que vous partagez, son explosif, plus significatif. L'amour, dans c'est comme d'habitude, n'a jamais tort, ne devrait jamais être retenu ou tromper. Il ne peut pas être mépris. Dans ce moment, quand vous trouvez vous n'êtes pas capable d'être là avec eux, vous devez les permettent de volez loin et trouvez quelqu'un qui les pouvez aimer dans toutes façons. Etre heureux pour eux si votre amour est vrai. S'ils sont cassés quand vous les trouvez, ce n'est pas mauvais d'aider mettre leurs coeurs de retour ensemble, même si vous devez les pansements d'usage pour le faire pour le temps est.

Je ne signifie pas pour forcer, mais je ne peux pas aider mais peux être curieux quant à qui a fait vous vous sentez comme ceci.

Personnellement, il prend beaucoup pour faire me penser beaucoup d'une personne. Alors, quand il arrive, je deviens plutôt contrairement à me. Je deviens timide, et ridé. Je crains que je dise quelque chose mal, cabosser l'impression qu'ils ont de moi comme une personne, de même qu'un amant. C'est dur à essayer et comprendre la façon de penser de l'un vous aimez, ou penser que vous aimez, même si vous pouvez lire les aime un livre ouvert. Avec telle grande sensation, vient le hasard de sentir la même quantité, si pas plus, de douleur au final. Je redoute le jour ceci arrive, parce que je sais déjà la douleur que j'éprouverais. Ou au moins, certaines de la douleur que j'éprouverais.

Un lien si fort peut casser si facilement, il effraie. Je crains pour me, ainsi que pour vous, qu'il viendra à un arrêt dur et nous envoie les deux de nos monts.

Une femme comme vous ne devrait pas devoir l'expérience telle douleur. N'importe qui, le mâle ou la femelle, aurait de la chance de vous avoir.

Hey, Notte~
Post a picture.

I can't really speak French. I can read and write it, though. Which makes no sense, I know . . . I just don't have the correct "Accent" in my speech for French.
I can also read, write, and semi-speak German.

And his location is brilliant.

Hehe, this would be so much easier to talk about over IM's. :p

Fine, since you want pictures.
I will give you some.
Ugh, I hope I look good.
><

Mitsuri2009309.jpg

Mitsuri2009332.jpg

Mitsuri2009251.jpg

Merci, Mr. M.

Actually, I do have difficulty writing in other languages outside of English.
However, when I get into certain moods.
Upset, angry, or to wrapped up into ecstasy, I start speaking in multi tongues.
Where no one can actually understand what I'm saying as I'm speaking in a rush of different words and languages.
Its pretty bad, but funny.

XD
It isn't all my lovely boobage.
Well, wait, in one picture they are hanging down, since I am laying.
But the bra is rather restricting.
*Is loved up and gives loves in return*
Those are the only recent pictures that I have of me.

Lol, actually, that wasn't even taken at my place.
I was out at a friends house.
A friend whom also happens to be a lesbian and took many, many pictures of me.
><

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom